Mokymai

 

Temos, adaptuotos gėrimų pramonei: klasterizacija, technologinė plėtra, marketingas


Klasterizacija

Mokymas skirtas pristatyti šio ir apskirtai klasterių kūrimosi bei veiklos principus, tikslus, pasaulinę patirtį.
Planuojama pakviesti užsienio dėstytoją Ifor Ffowcs-Williams, vieną garsiausių ekspertų pasaulyje klasterių kūrimo ir plėtros klausimais. I.F. Williams yra konsultavęs JTO, pasaulio banką, Europos klasterių priežiūros komisiją, kitas tarptautines ir valstybines organizacijas.

 

Technologinė plėtra

  • Laboratorinė ir bandomosios gamybos įranga gėrimų pramonei 
  • Funkcionaliojo maisto produktai ir ingredientai
  • Šiuolaikiški maisto analizės metodai 
  • Šiuolaikiški natūralių ingredientų gamybos būdai

 

8 val. teoriniai mokymai ir 8 val. praktiniai užsiėmimai. Mokymai paruošti naudojant naujausiose tarptautinėse konferencijose ir specializuotose parodose surinktą informaciją, vestų KTU mokslininkai

 

Marketingas

Marketingo specifika gėrimų pramonėje

1. Naujos technologijos - jų įtaka soc. procesams, naujos medijos, tendencijos, kas stovi už viso šito, kaip keisis vartojimas, bendravimas, vertybės
2. Vartotojų elgsena, pirkimo įpročiai, motyvatoriai
3. Mažų prekinių ženklų (iš mažų rinkų, centrinės ir rytų europos) internacionalizacija

 

Kiti planuojami mokymai:

Eksporto vystymas frančizės būdu
Darnios plėtros principų įgyvendinimas
Pirkimų organizavimas įmonių grupėje

 

 

Mokymus vestų specializuoti / parinkti lektoriai, įmonės. Mokymai adaptuoti klasterio ir jo įmonių poreikiams.






© Visos teisės saugomos ABBI Beverage cluster